Guide

Vad kostar egentligen dålig Facility Service?

Undvik att kunder, kvalitet och varumärke kommer i kläm

Arbetsplatsen är en del av företagets ansikte utåt 

Dålig Facility Service har ofta en negativ inverkan på faktorer som kundnöjdhet, kvalitet och varumärkesbyggande. De flesta föredrar i regel att jobba på ett företag – såväl som göra affärer med ett – vars arbetsplats är hel och ren. Genom att se över företagets Facility Service kan du också lyfta verksamheten på flera plan, vare sig ni behöver hjälp med traditionell kontorsstädning, städning av renrum eller inköp av till exempel kaffe.

I den här guiden går vi igenom hur du kan:

  • Göra arbetsplatsen extra presentabel inför nästa kundmöte (hemligheten ligger i de små ansträngningarna)
  • Få arbetsplatsen att spegla företagets varumärke – både internt och externt
  • Säkerställa att arbetsplatsen är redo för kontroller och uppfyller samtliga krav (utan att själv behöva lägga ner extra mycket tid eller energi)
  • Öka kvaliteten på företagets tjänster eller produkter genom att optimera arbetsmiljön

Fyll i formuläret